Betingelser

Bestillinger:

Bestillinger kan foretas på mail. Vennligst oppgi følgende ved bestilling:

Navn, telefonnummer, leveringsadresse, dato for levering og henting samt produktnummer og antallet deres ønsker å leie.

Et større opplag av dekorasjonsgjenstander enn vi har oppgitt, kan bestilles. F.eks, trenger dere flere dekktallerken enn vi har oppgitt på våre hjemmesider, er dette ikke noe problem å fremskaffe. Kontakt oss for priser.

Vi anbefaler å bestille senest 1 måned før den store dagen, trenger du de på kort varsel så send oss en mail så sjekker vi tilgjengelighet.

Informasjon om tillegg/endringer bør foreteas senest 7 dager før levering.

Frakt

Vi sender til hele landet, pris på frakt vil beregnes etter valgt adresse. Frakten er inkludert returkostnader.

Ved levering og henting etter kl 18, samt søndager, påløper det en kostnad på 25%. Prisene forutsetter enkel levering og henting.

Betaling og priser

Alle priser er inkludert MVA. Prisene er oppgitt for en bestillingsperiode fra torsdag til mandag. Bestillinger betales via faktura som sendes via din epost. Faktura som skal sendes via post, vil det tilkomme en pris på 69,-

Ved booking av datoer, tilkommer det depositumsbeløp på 10% av totalorderen.

Behandling av utleiegjenstander

Tallerkener må vaskes og settes tilbake i respektive esker. Dekketallerkener må håndvaskes og settes tilbake i respektive esker. Stolputer tas av stoler og legges i poster de ble levert i. Stoler stables oppå hverandre. 5 stoler i høyden. Glass vaskes etter bruk og settes i respektive esker. Duker og servietter må være ristet og tørre. Rens er inkludert i leieprisen. Alle dekorasjonsgjenstander må pakkes inn i bobleplasten ved tilbakelevering og i sine respektive esker. Skadet eller bortkommet gjenstander blir belastet av leietaker.

 

For flere spørsmål, kontakt oss

Vi gleder oss